добрый день

ko si predaleč za klepete

Sunday, June 17, 2007

Koprc? Koper? Xy?

Evo, še malo kuhinjske Rusije ;) V naši trgovini sploh ne morem kupiti peteršilja, če zraven v kompletu ne vzamem še kopra. Žal pa ta rastlinca potem vedno roma direktno v koš, ker nobeden od naju ne mara njenega okusa :(. A mi v Sloveniji sploh uporabljamo to? Kam pa ga dodamo? Ker Rusi so čisto nori na ta ukrop. Najdeš ga praktično v čisto vsaki solati, juhi, v precej omakah, kot dodatek k pečenemu mesu... Skratka - ruski kralj začimb :) Ali se pa samo nama tako zdi, ker ga ne marava, pol pa je človek bolj pozoren in občutljiv...

Tako, konec kaosa v stanovanju, bluzenja dolgo v noč, sendvičev za kosilo... Mesič je dostavljen - moj dragi je pristal! :) :) :)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

z Lucijo sva močno mahale letalu, ja Uros sigurno si naju videl, skoraj tako dobro kot bi se peljal z avtom....je zanimivo opazovati letalo, ko ves da notri sedi nekdo znan...ja mislim,da bi se po tolkem casu že lahko malo navadila okusa...ko bostA priŠla domov,se vama bo kolcalo po njem.....ha,ha!!

L.P.**

17 June, 2007 21:05  
Anonymous Anonymous said...

aja, pa še to mislim, da je najbolj znan kot dodatek pri vlaganju kislih kumaric!! dodaja pa se tudi v kakšne omake, juhe.....

17 June, 2007 23:42  
Anonymous Anonymous said...

No fajn...Jaz sem iskala to začimbo, da bi pripravila orginal kartoške...Pa nisem znala povedat, kaj to je... No, toliko o mojem poznavanju začimb...
Potem pa mi je baba v Splitu dala ceeeelo vejo...Tudi oni ne vejo, kaj bi prav z njo...V kumaricah pa jo res najdeš...pa se mi zdi, da je je več v Avstrijskih... No, bom v bodoče še bolj pozorna. Človek se uči vse življenje, ha,ha. Lepo se imejta. amam

18 June, 2007 13:16  

Post a Comment

<< Home