добрый день

ko si predaleč za klepete

Thursday, June 14, 2007

Prvič na gledališko predstavo

Na operah že bili, na baletih tudi, ampak tisto "ta pravo", meni tako ljubo gledališče pa sva do sedaj popolnoma zanemarila - iz čistega straha pred ruščino, v veri, da "itak ne bi nič razumela".
V nedeljo pa me pokliče Nadežda, recimo ji družinska prijateljica;), če grem z njo na predstavo - da ima ona dve karti in jaz 10 minut časa, da se zrihtam. Pa sem k sreči bila za akcijo.
V lepem in zanimivem gledališču Et cetera (kjer je vsakih nekaj stolov iz druge kolekcije - pokukaj sem) sva gledali komedijo Volkovi in ovce, ki jo je konec 19. stoletja napisal ruski dramatik, realist Aleksander Nikolajevič Ostrovski. Avtor, ki je do Čehova veljal za vodilno osebnost ruskega odra, je bil meni sicer popolnoma neznan, menda sta pa njegovi najbolj znani drami Nevihta in Gozd, med komedijami pa Še tak lisjak se nazadnje ujame. Ne bi vedela. Se mi zdi, da Štavbar o njem ni govoril :)
Predstava v izvedbi Mojstrske delavnice Petra Fomenka, prav tako zelo znanega moskovskega režiserja, je bila super super. Čeprav malo razočarana nad svojim ne-razumevanjem ruščine, sem se precej nasmejala in v prvi vrsti nauživala kakovostne gledališke igre in domišljenih kadrov. Le zakaj sem z obiskom tovrstne predstave čakala tako dolgo?!? Tepka. Bo treba še vse nadoknadit ;)
*

Aleksander Ostrovski je umrl leta 1886, točno na današnji dan
(sem par dni počakala z objavo;).

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sem pokukala tja, kamor si nas usmerila.Mi je všeč...Sama sem takoj pomislila, da lahko izbereš na katerem stolu želiš sedeti...ne le na kakšnem...Novih doživetij pa kar ni konec; naj bodo čimbolj lepa...Morda pa zdaj že spiš...Lahko noč. amam

15 June, 2007 00:58  

Post a Comment

<< Home