добрый день

ko si predaleč za klepete

Monday, June 11, 2007

Babji dan

A naj priznam, da mi Rusija že škodi? So me cene zadnjič tako pritegnile, da sem se v salonu naročila še za - pazi to! - pedikuro in manikuro. Razvajanje, skratka. Ko mačkona ni doma, miška pleše ;)
Le da se je tokrat cenenost salona pokazala v polni luči in odšla sem nezadovljna. Ena mlada se me je tako zelo z levo roko lotila, da sem ji skoraj rekla, da vse to pa si res znam sama doma boljše nardit. Nato me je hotela prepričati za oranžno rdeče zlato svetlikajoči se lak za nohte. Za piko na i me je prehitro poslala iz salona, tako da se mi je sveže namazan lak pri priči spacal. Brezveze. Tringelda nič.
Tudi nadaljevanje dneva je bilo zelo "žensko". Jaz ne kupujem pogosto, ko se pa enkrat spravim... ;) Se mi je pač zdel super dan za šoping (kot očitno še pol Moskvičem, ki so se spravili v 'moj' center:) - danes je bil za večino fraj dan, ker imamo jutri praznik).
Ful mi je bilo zabavno opazovati tipe, ki so s svojimi puncami prišli po nakupih. Medtem ko one brskajo med oblekcami in iščejo tisto čisto ta pravo majčko, se oni zdolgočaseno prestopajo z noge na nogo, malo zmedeno gledajo po trgovini in so tako nebogljeni v tem večnem umikanju, skozi nekomu napoti. Joj, kako sem jaz prijazna punca, da to večinoma opravim sama ;)
Druga stvar, ki je danes pritegnila mojo pozornost, so bile številne mame, ki so prišle nakupovat s hčerkami. Je bilo zanimivo opazovati njihove mnenje-iščoče poglede, pogovore, prepričevanja, svetovanja, pa tudi kreganja. Neverjetno, koliko mam in odraslih hčerk se v Rusiji drži za roko!
Tako, če zdaj še katero ulovim na Skypu za dolg klepet ob koščku čokolade, bo pa to res popolni zaključek tega babjega dne:).

2 Comments:

Blogger Scott McLean said...

Dobraya Utra! Well it's early morning here... I like your blog. It's very interesting but I can only read the Russian and English. Take care! poka

12 June, 2007 11:40  
Anonymous Anonymous said...

IN si včeraj jedla čokolado, ko sva se pogovarjali...ha,ha. Sem te dobila, kaj... pač amam

12 June, 2007 19:16  

Post a Comment

<< Home